Nový sportovní rok

19. ledna 2018 v 9:20 | Košťálová |  Akce
Zdravíme vás přejeme hodně zdraví a elánu do nového roku.Smějící se
 

PF 2017

29. prosince 2016 v 21:18 | Košťálová |  Akce

léto

3. srpna 2016 v 8:49 | Košťálová |  Akce
Ahojte, přeji vám pěkné léto. užívejte si na kole, pěšky nebo na vodě.Úžasný
 


Proč cvičit

20. října 2015 v 21:12 | ASPV |  Akce

Proč cvičit?

1. Prodloužíte si život

Pravidelná fyzická aktivita je totiž bezkonkurenčně nejlepší prevencí civilizačních chorob. Dobře, možná ne bezkonkurenční - zdravá strava je taky důležitá. Každopádně už nepočítaně studií dokázalo, že lidé, co pravidelně sportují, mají o 20 až 30 procent nižší riziko úmrtí na nemoci především kardiovaskulárního charakteru, které jsou příčinou smrti u více než 50 procent populace.
Obecně se ale pravidelným sportem snižuje proces stárnutí. Například taiwanská studie publikovaná v časopise The Lancet ukázala, že pouhých 15 minut fyzické aktivity denně prodlouží život o tři roky.

2. Budete lépe spát

"Je prokázáno, že lidé, kteří pravidelně cvičí, mají kvalitnější a hlubší spánek a ráno se probouzejí s daleko větší energií," říká hlavní trenérka fitness pro ženy Contours Markéta Brožová. "Nedoporučuji však cvičení krátce předtím, než jdete spát, aby se tělo před spánkem stačilo zklidnit," dodává.

3. Budete mít hezčí pleť

Kůže je největší lidský orgán, který má kromě estetické funkce řadu důležitých úkolů - chrání vás před infekcemi, udržuje stálou tělesnou teplotu, umožňuje vám zbavovat se odpadních látek a tak dále... a právě fyzická aktivita jí v řadě těchto úkolů napomáhá. Posiluje totiž krevní oběh, čímž zvyšuje průtok krve i přísun kyslíku. Pleť je tak lépe vyživená, svěžejší a má mladší vzhled.

4. Zlepšíte si trávení

"Cvičením se zrychluje proces, při kterém prochází potrava tělem, díky čemuž máte více energie a cítíte se lehce. Pokud potrava zůstává v těle příliš dlouho, stává se toxickou a veškeré ,jedy' se prostřednictvím tlustého střeva dostávají do těla. Cítíte se potom unavení, bez nálady a v případě, že tento stav přetrvává delší dobu, mohou hrozit i vážnější onemocnění typu rakovina tlustého střeva," uvádí Markéta Brožová.

5. Ochráníte klouby

Pohyb je také skvělá prevence dnes velmi častých chorob osteoporózy a artrózy. "Pravidelná fyzická aktivita také napomáhá udržovat klouby pohyblivé, což značně zlepšuje kvalitu života celkově. Pokud máte dostatek svalové hmoty, méně klouby zatěžujete," říká Markéta Brožová.

6. Budete se cítit skvěle

A co je na sportu to úplně nejlepší? Že vás udělá šťastnějšími! "Během svalové zátěže dochází totiž k uvolňování endorfinů neboli hormonů štěstí, které ovlivňují náladu. Psychika má velký vliv na fyzické zdraví, a když jste dlouhodobě ve stresu, zaděláváte si na celou řadu onemocnění. Pokud tedy máte špatnou náladu nebo trpíte podzimními depresemi, běžte si zacvičit," radí nutriční specialistka Štěpánka Čivrná ze Světa Zdraví OneLife.

Zrušení akce

18. října 2015 v 19:59 | Košťálová Dagmar |  Akce
Velice se omlouváme, ale seminář se nekoná, přihlásilo se málo zájemců.Zamračený

Toulavka Tišnovsko

14. září 2015 v 23:00 | Klimovičová Alena |  Fotogalerie

18.4.2015- cyklo Mikulov

19. dubna 2015 v 20:38 | Klimovičová Alena |  Akce
když počasí moc nepřálo- bylo chladno, tak otužilá parta vyrazila na druhý cyklo výlet.
Břeclav-Hlohovec-Sedlec-Mikulov a zpět- Milovice-na Bulhary po hrázi- Lednice-Janohrad- Břeclav.
Tentokrát nás bylo celkem 10 a plánovaný cíl( Nový Přerov) jsme si zkrátili, protože byl nepříjemný studený vítr.Zůstali jsme v Mikulově, kde jsme si na náměstí v restauraci objednali teplou polívku.
Potom jsme se byli všichni podívat u paní Květy Škapíkové, která má doma unikátní staré sbírky všeho. Krásná podívaná!!!
Tuto prohlídku staré stodoly nám zprostředkoval Franta Hačunda. Děkujeme.

Otvíráme cyklostezky

12. dubna 2015 v 13:43 | Klimovičová Alena |  Akce
Otvíráme cyklostezky.

Počasí přálo a tak se nás sešlo v celkovém počtu 31.

Po zastávce na Pohansko a u "Soutoku" přišla vhod dobrá opečená klobáska.

Po zimní pauze byla rušná diskuze.

Byla to paráda. Škoda, že někteří byli nemocní nebo zaneprázdnění.


kalendář akcí na rok 2015

23. února 2015 v 12:50 | Horníčková Zdena |  Akce
LEDEN:
Běžky, sjezdovky - Nové Město /dle počasí/
24.1.. Volejbal,Memoriál Z.Suského, Podivín
ÚNOR:
13.-15.2. Víkend, běžky Nové Město, krajská akce
21.2. Maškarní ples sportovců, Podivín
18.2. Přehazovaná žákyň CH.N.Ves reg,přebor
BŘEZEN:
Gymnastika Drnholec, žáci, žákyně
13..3. Valná hromada ASPV Břeclav
12.3. Florbal chlapci, okres Podivín
25.3. Valná hromada Brno,kraj
28.3. Krajský turnaj ve florbalu žáků Brno
DUBEN:
11.4. Otvíráme cyklostezky, Soutok 9,30ČD Břeclav
18.4.Nový Přerov , Mikulov 11,00
25.4. Skalica/sraz bude upřesněn/
30.4. Medvědí stezkou Podivín
KVĚTEN:
1.5. Nordic walking na Pálavě,Popice 9,30
10.5. Pálava kolmo i pěšmo, Pavlov11:00
Volejbal, muži,ženy,mix,/dle pokynů Poštorné/
15.5. Regionální atletika žactva a dorostu /Podivín/
30.5. Krajský závod v přírodě Medvědí stezkouVyškovsko
24.5. Krajská atletika Brno Laštůvkova
Cyklo Balaton,Maďarsko
ČERVEN
1.6. Regionální soutěž K+M/ Podivín/
5.-12.6. Azurové pobřeží na kolech
13.6. Krajský volejbal Hrušovany nad Jevišovkou
6.6. Atletika, republika, Houšťka
19.-21.6.. Celostátní Medvědí stezka Nesměř
27.6. Kube,Molky kraj Rousínov
ČERVENEC, SRPEN:
Cyklotoulky dle aktuálních emailů
28.-30.8. Toulavka Tišnovsko
ZÁŘÍ:
ZAHAJUJEME CVIČEBNÍ ROK
26.-28.9. K+M+W celostátní soutěž Mušov
/
5.-6.9. Volejbal republika Dřevěnice
Cyklo dle domluvy
ŘÍJEN:
1.10. Den seniorů
15.10. Florbal žákyně/Krajské finále/
24.10. Zdravé cvičení trochu jinak


Listopad
17.11. Rozloučení s cyklosezonou Janohrad
27.-28.11 Výjezdní zasedání JMK Suchý
14.11.Florbal republika, žáci
PROSINEC:
Vánoční volejbal, Poštorná
.12. Zhodnocení akcí/
26.12. Zimní přechod Pálavy
31.12. Zimní silvestrovská turistika
Zájemci o vodní turistiku se mohou hlásit na akce Na TJ Slavoj Podivín. 728580720
změny termínů budou včas oznámeny
emaily. dagmar.kostalova@seznam.cz, zdena.hornickova@volny.cz


Kam dál